Träff med niner!

Nu bloggar jag hemma hoss Linnea då! ;) Har vart
ute med ninisar nyss, och det var super kul! Så söta kaniner
asså! :D Jag hade den yngsta lilla kaninen som jag kallar "långöra" xD
Hon heter egentligen Smilla^^ Linneas andra kanin heter Smulan och
är en liten Löwen kanin. Fotade såklart som jag lovade! xD :D
Smilla som jag hade ♥
 
Nu är det trögt att ladda upp bilder, men jag ska
försöka ladda upp så många som möjligt! ;D
Det blev mest bilder på Smilla efterson ag hade henne, men alla bilder kommer inte nu. :)
Söta va? Och Linneas blogg hittar ni HÄR
 
Linnea
2012-12-29 @ 18:15:33
URL: http://lillyzzz.blogg.se

tack för länken men du får visa i övermon hur man gör det :)

Svar: haha yes! ;D
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0