10 saker du troligtvis inte visste om oss

Visste du at....
  1. Cocos är ca ett år och 3 månader äldre än Cossan?
  2. Jag vill GÄRNA ha en tamråtta?
  3. Cossans favorit plats när hon var liten var i min säng?
  4. Skorpan rymmer ur buren varje gång jag ska göra rent i den?
  5. Mina kaniner typ ÄLSKAR choklad? (får inte äta det såklart, men när jag gör det nära dom så kommer dom och försöker äta upp min choklad)
  6. Jag är en djurälskare bortom allt annat, råttor, ormar, pälsdjur i huvud taget, och gillar alla sorters djur? (kanske inte typ råttor med pest osv, men alla djur i princip)
  7. Skorpan brukar dricka vatten ur mitt glas ibland?
  8. Jag sattsar sjukt hårt i No, Sv ochMusik i skolan?
  9. Cossan och Skorpan tycker att det är kul att gräva i min matta och sen äta på den?
  10. Jag ÄLSKAR verkligen snö! xD ♥
Kram på er och ha en bra kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0