Dag 23 - Hur tror du det kommer se ut för dej i kaninväg om ungefär 10 år?

Hum... Då är jag ju 22. Em.. Jag kommer nog fortfarande bo hemma då, med tankt på att till skillnad från min bror har jag inte jätte-panik-brottom att flytta hemmifrån, och det finns ju "så lite med bostäder" säger ju alla. Men troligtvis lever kankseinte kaninerna då. Då är Cossan nästan12 år och Skorpan nästan 11 år i så fall. Jätte gamla då. Men jag kommer att ha två nya kaniner, det är jag säker på, och båda kommer vara dvärgvädurar. ♥ Från samma kull kommer de att vara och två tjejer den gången med. Vill i så fall att de ska heta Flingan & Snöboll! xD ♥ Nåt sånt. Nåt riktigt gulligt! ♥ hehe! Men hoppas såklart att mina ninisar blir så gamla och mår bra även då. Det vore ju såklart jätte trevligt. 2 gamla kanin-tjejer som har varit med ett tag^^ Så nice det hade varit. Jag funderar ofta på hur Cocos och Skorpan kommer att vara som kaniner osv om typ 3 år. Det kommer bli jätte kul att se. Oj! Då är jag 15! xD Men en sak är klar, jag kommer inte tappa lusten att ha kaniner! ♥ Mina bäbisar! Visst, kanke jag kommer tappa liten lust att ha Kaniner, men kommer ALDRIG att tappa lusten att ha och ta hand om mina små gull ungar!!!! ♥ Älskar dom sjukt mycket!! ♥
Cocos och Skorpan in my ♥
 
linnea
2012-11-26 @ 22:57:45
URL: http://lillyzzz.blogg.se

Hanna du har glömt dag 21 och dag 22....

Svar: Nej, bara 22 xD
Hanna

linnea
2012-11-27 @ 21:31:56
URL: http://lillyzzz.blogg.se

va nej jag har inte hittat dag 21

Svar: nej, frö att jag inte hade lagt in den på "24 dagar" kategorin
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0