Godmorgon!

Hej hopp!
klockan är bara 08:18
påmorgonen haha! xD
men kaninerna mår bra och har sovit gott i natt!
(konstigt med tanke på att dom är natt djur)
Maja sov över  hos mig efter festen, så kaninerna
står kvar i martins rum. ;) Maja sover fortfarande,
och jag sitter och äter choklad! xD GOTT! Som ni
alla vet är både JAG, Maja, och kaninerna GALNA
i choklad! Det bästa som finns! Och fråga mg inte varför kaninerna
älskar det... men dom brukar alltid försöka ta min choklad
när jag äter. men det får dom såklart inte. choklad är INTE 
bra för kaniner att äta! 
Hoppas ni får en fin fin dag! ♥
Maja:
Kram ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0