Vi och Alva! ♥

Idag har jag varit med Alva, min bästiz då ♥
Vi var ute med båda knainerna samtidigt och jag har
faktiskt kommit ihåg att ta med kameran! :o ;D 
Alva är jätte duktig med mina kaninerna, och kaniner
i huvud taget. Tyvärr har hon ingen egen kanin, men hon
önskar sig verkligen en! ♥ Alva fyller år om 9 dagar, och
jag börjar undra vad jag ska ge henne... Eller juste! Jag
gav henne ju en på hennes tidiga fest tillsammans med Ellen. :)
Men hon är min bästiz så då kommer jag såklart också ge henne
en på hennes födelsedag. :D Men jag kanske ska höra 
med Liselott (Alvas mamma) om möjligheten finns att Alva får
en kanin i present (Såklart säger jag inget till Alva om det) För då
vet jag nog en perfekt present till henne! ;)) Hahah Alva, om du
läser detta så... heheh... emm.. jaa... glöm bara bort det bara...;)
 BILDER FRÅN IDAG:
 
 
Alva och jag! ♥ Jag har cossan och alva har skorpan ♥
Världens bästa Alva, och världens bästa Skorpan!! ♥
jätte ful bild på mej.... :S
haha ful min jag har då! xD Zooma INTE in!!!! xd
röra på oss lite ;)
haha båda stannade i skogen och tvättade sig ♥
 
fint, högt, grönt gräs!!! mums! ♥
oj lite suddig :3
lite suddig i mitten för det var tydligen en liiiiten vattendroppe på linsen! :)
hahah! GÖLLIGA KANINER! ♥
 
Kram! ♥
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0