3 små ninisar

En sak ni nog absolut inte visste om mig är att jag har haft 3 kaniner. :o Jo, det är sant faktiskt. Cocos och Skorpan har jag ju nu, men sen har jag haft en kanin till också. Han hette Nicke och var sjuuuuukt söt! ♥ Hade han bara 1 dag, TYVÄRR. Men det var honom som jag först försökte få ihop med Cossan. Det gick inte. Hade i och för sig bar en vecka på mig då. (skulle aldrig gått) Och så hade jag inte alls tänkt igenom saken ordentligt. Det var 1,5 år sen så ja. Jag var 11 då. Men grymt söt var han, och jag ägde faktiskt honom i en dag. ♥ 
Hittade en bild! ♥ Det är den lilla vit-svart mantlade hanen i mitten av alla kaninungar ♥ sååå söt ju!
Bilden är lånad av Frida Lenell på http://www.kuckelbo.se/kanin/ :)
 
Michis
2013-04-23 @ 18:37:40
URL: http://michiskaks.blogg.se/

Söta ! :D

Svar: tacki^^ :D
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0