Bunnys on the wall

Nu är mina sötnosar uppe på väggen! ♥ Såååå fint blev det också!
 
Jag har en helsvart vägg i mitt rum. Men den är ganska tråkigt så nu har jag satt upp bilder på kaninerna i vita ramar! ♥ Bilderna är liksom "the typical Cocos/Skorpan" och sedan 2 st bilder med dom båda på ♥
Sorry för det dåliga ljuset.. :/ Men den svarta väggen är mitt emot väggen med fönster, och det är ingen helmatt svart färg. :/
 
Fint eller? ^-^ ♥
Thea
2013-04-25 @ 17:40:13
URL: http://theas.webblogg.se

Vad fint!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Svar: Tack! :)Det gör jag ;)
Hanna

Beatrice Rudberg
2013-04-25 @ 18:48:22
URL: http://coloursforlife.blogg.se/

sv: Tack så mycket!

Jättefin blogg du har och helt underbart söta kaniner!

Svar: varsegod, och tack själv! ;)
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0