Kryp-in

Satt upp trä bron så att det blir som en bro upp på taket på huset i buren. Under där blev det ett jätte mysigt litet kryp-in som kaninerna gillade. Ser sååå gulligt ut när dom är där inne. Men dom gillar att ha många olika krpy-in. :) Men sen till sommaren så ska den träbron, eller vad det nu är, vara ute i hagen. Dom kommer ju tillbringa mycket tid där i sommar. måste bygga ett hus tills dess också ;)
 
Dagen i sig har varit väldigt lugn. Inte mycket hopp och bus, utan mest slapp i buren och bara ha det allmänt mysigt. ;)
Kate
2013-04-27 @ 23:25:47
URL: http://nattstad.se/marinakates

Hej, hoppas du får en fortsatt grym kväll! Skulle vara jättekul om du ville kika in på min blogg och kanske slänga in en kommentar efter dig, du behöver inte men skulle vara kul! Kram! www.nattstad.se/marinakates

Svar: Det kan jag gärna göra! ;)
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0