Premiär för hagen!

Det blev prämiär för hagen i helgen för året. Jätte mysigt var det att ha dom där. En gren, hö, en sten (jag vet inte.. för kul skull haha) och vatten fanns i hagen. Tog grymt mycket bilder på dom, och dom flesta blev rätt fina faktiskt. :) Har 4 favoriter, och 2 är på Skorpan och 2 är på Cocos. Börjat lära mig kameran mera nu också. Plus i kanten ;)
 
Här är mina absoluta favoritbilder på kaninerna som jag tog i helgen! ♥
Underbart härlig bild! sååå fin liten bäbis jag har ♥
 
En typical bild av Skropan. Så söt ju ♥ Fokus i bilden ligger också på Skorpan. Det gör bilden mycket finare^^
 
Fokus på Cocos. Lilla finisen visar verkligen hur fin hon är ♥
 
sååå vacker kanin hon är! ♥ Fin i kroppen, och hennes ögon.. oh min finis! ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0