Trix träning med Linnea

Linnea sover över hos mig nu till onsdag. Problem med bloggning kan komma då faktiskt. :/ Men ska försöka blogga endå :)
 
Vi trix tränade båda mina niner idag! Jätte kul, och jag lärde Linnea hur hon skulle göra och det gick jätte bra! Dock är ju mina kaniner vana vi datt JAG tränar dom och så. Så det tog en stund för dom att få fokus på henne och inte på mig, men när dom väl hade fått fokus på henne gick det jätte bra! Duktiga kaniner och duktig bästis^^
 
Dumma mig btw. Jag skulle fota men hade inge batterier på kameran :(
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0