"Följa" är inte samma som följa

Ett bra sätt att hålla koll på när det kommer nya inlägg, eftersom jag är lite dåli på att blogga för tillfället uten kamera osv, är att följa oss via Bloglovin. Där skapar du bara ett konto och sen kan du börja  följa en massa bloggar! Du som skapar ett Bloglovin konto, behöver inte ha en egen blogg, och när du registrerar dig så är det inga onödiga frågor som "tel-nr." elr "post nr." Bloglovin är ett enkelt och bra sätt att hålla reda på alla bloggar du läser. Du kan följa en massa bloggar, och då får du snabbt reda på när det har kommit ett nytt inlägg på den/dom bloggarna nu följer. ;) Klicka på bilden för att komma till Bloglovin. ;3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0