Påminna er bara :3

Ville bara påminna er om att det inte blir någon bloggning imorgon fram till nästa måndag. DÅ blir de bloggning :3 Men det är för att jag åker till fjällen ju. :) Men det KANSKE blir ett snabbt inlägg imorgon innan vi åker. KANSKE, det är inte säkert. Men håll utkik, jag ska fööörsöka att hinna med. Men det blir ganska stressigt så vi får se. Förvänta er inget, men strunta inte i att kolla bloggen heller. Själv kollade jag igår igenom alla mina gamla inlägg. Hade glömt det mästa typ. XD Det var 3 väldigt VIKTIGA inlägg som jag skulle vilja att ni tittar efter. Jag kan bara säga, ni vet vilka inlägg jag menar när ni Läser dom! :3 Eller jag tror jag kanske har en gissning på vad dom heter.
det ena heter nog: "jag trodde vuxna tänkte längre"
och den andra "Djurplågeri" någonting tror jag 
och den sista heter "Inga leksaker >:(" 
Så kolla gärna runt lite på bloggen. Kommentera vad DU tycker och tänker om vad jag skriver. Är det bra? Håller du med? Fina bilder? Tips? Ja. You name it. :)
             
Cossan sov i min mys-hörna på landet^^ Göllig ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0