Pets :3

Fick tidningen pets idag. Vi var och handlade så då passr man ju på! ;) haha, men då har jag fotat lite ur tidningen, tester och bara en liten fakta bubbla. :3 alla bilder är tagna av mig, från djur tidningen pets!


Bild 1: denna tävling ska jag lugnt va med i! Haha, vet exakt vilken bild jag ska skicka in! Charm trollet skorpan! xD

Bild 2: är bäst! Hade alls rätt på detta test! *LOVE* :3


Bild 3: jag ska tydligen bli veterinär! :D haha har funderat på de! :)


Bild 4: jag liknar en katt! xD hoppades på kanin, men jag är lik en katt! ;)

Bild 5: ja! Här har ni bevisen! Snälla! Ge inte era kaniner för mycket mat! :( jag vet 3 kaniner (inte mina då) som är FÖR TJOCKA! Hermeliner: 1-1,3 kg (cocos väger 1,4 för hon är inte renrasig hermelin. Hon har holländare någonstans i släkten)
Lejon/löwen: 1,3-1,5 kg
Dvärgvädur: 1,5-2 kg (skorpan är en mycket liten tjej, inte för smal eller så, hon är bara liten för att vara dvärgvädur. Och nej, hon får inte för lite mat, men hon väger drygt 1,5 kg)
Där har vi vikterna för de vanligaste dvärg raserna! :3 Låt inte kaninerna väga mer, om dom är renrasiga!
Om det är en blandras mellan löwen och dvärgvädur, brukar jag säga att kaninen ska väga 1,5. För det är den tyngsta vikten för löwen och lättaste för dvärgväduren. ;) vi vet inte vad för blandning cossan är. Ingen vet. Vi vet bara att hon är blandning mellan hermelin och något annat, även att hon har holländare någonstans i släkten. För cossans syrra är tecknad på samma sätt som holländare, och cossan och systern bambi (som ägs av min kompis) har huvuden som holländare. ;)

Men kommentera gärna era resultat från testerna. Alla utom den första då. För på den kommer facit imorgon. ;3 have a nice day^^ Nu har jag ändrat detta inlägg så att alla bilder är på rätt plats!

 

 

 

 

 

 

Ägaren till denna blogg (Hanna)
2013-02-25 @ 13:10:24
URL: http://hannaskaniner.blogg.se

Oj! Va konstigt allt blev! Alla bilder kom i oordning! :( fixar det på onsdag, och då kommer även facit på den andra bilden, nu när det är fel. Hoppas ni fattar!

Kram

Svar: haha
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0