Awesome day, or not...

Dagen började inte så kul men slutade bra. Engelska läx-förhör som gick bra tycker jag. Resten av eng lektionen var som vanligt, siiiiiita tråkig... -.- Inte kul. Skridskor idag! AWESOME! Alltid jätte kul faktiskt. Läraden körde alla oss i gänget runt och runt. haha han blev skit trött efter det! xD ;) Kul kul. När vi skulle gå blev det dock mindre kul... Av själ jag inte har någon lust att lämna ut såhär allmänt... haha bara det att det som var mindre kul, som jag blev lite sad för. det är bara så löjligt att jag blir det för en sån sak! xD Men men. Flyttat tillbaka sängen och allt annat i mitt rum idag med! :D Wiii! Svarta väggen=sååå grymt snyggt! Nu är det bara tre saker kvar att fixa:
  • Tapeter
  • Ny garderob
  • matta
Sen är mitt rum klart! :D Det är bra att ha vitt och svart som tema i sitt rum. Bara några små saker i färg som man lätt kan byta ut när man tröttnar på dom färgerna. ;) Jag har ju kuddar i min soffa, papperskorg och desan de typ lådorna längst ner på min hylla i färg. Sånt är lätt att byta ut till en annan färg eller bara svart eller vitt. ;) Tips bara! :D Skönt det ska bli att få sova i sin egen säng igen! skööööönt... ;) Min säng är så mycket mjukare en gästsängen. Btw! Damsög lägenheten idag för 100 kr också! Yee. 140 kr rikare än igår! ;) Känade ju 40 kr på att göra badkaret super rent! ;) Så. Sen är det bara 350 kr i månadspeng och sen är man redan uppe i  490 kr! ;) hum... Vad kan man göra för en tia tro? Kommer säkert på något! ;D 
Bjuder på en Fin fin YOLO bild! xD Haha verkligen jätte fin! xD XD XD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0