Nytt hem, nya upplevelser

Hajsan^^

Har funderat ett tag på att möblera om i kaninburen, men hade tänkt att jag skulle vänta med det tills jag ska byta ut allt spån och storstäda. Men jag gjorde det nu bär jag städade buren som varje dag. Det blev riktigt bra tycker jag och nu har dom mycket större "lekyta" också. ;)

Nu är det dags att hoppa i pyjamasen och dricka te med mamma och pappa, sen sova. ;)

Greta
2013-01-29 @ 18:20:59
URL: http://www.kaninbodan.bloggplatsen.se

Fint! Vad är det du har för strö? :)

Svar: tack! ;) Jag använder alspån! :3 ;)
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0