Bus fröna

I morse tog jag ut kaninerna så dom fick busa i lägenheten. Alltså, man kanske inte tror att dom tycker det är särskilt kul, men man ser verkligen hur kul dom verkligen har!
 
 
Båda ninerna har raceat fram och tillbaka genom köket och vardagsrummet! Vi har några små mattor som ligger på vägen och ddom hoppar på alla, nuddar inte äns golvet! Dom tycker det är jätte kul och tar verkligen långa fina skutt^^
 
Däremot. En lite halv läskig sak är att dom racear sådär, är att dom lätt sladdar in i väggen och en massa andra saker. Så fort man hör dom sladda in i något så blir det liksom "oj men shit! Hur gick det" och ofta kommer lite fniss där också. ;) Dom har verkligen sååå kul när dom racear fram och tillbaka, och sen när dom sladdar in i något så blir det liksom "komiskt" av det hela. Haha dom är så söta! ♥
 
 
Lyckat Skorpan ♥ (Hon klarade det i alla fall utan att riva, konstigt nog ♥)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0