Hejsan

Nu är vi hemma från landet då! :) 
Det blev ingen hoppning ;_; Vet inte vad det är med mig. Har inte haft lust så jag skyller på att jag inte har haft tid... Vad är det med mig?
 
 
Aja. Tog ut kaninerna i hagen direkt när jag kom ut till landet i fredags. Där fick dom skrutta runt i några timmar tills klocka var 8 och det var dags för dom att gå in. :) Gräset var jätte högt i hagen så dom fick verkligen något att käka på! ;) Ingen fästing har jag hittat hittills på dom i alla fall. :) Känns nästan som att dom får mer fästingar när dom är ute i stan än vad dom får när vi är på landet?
 
Sen har jag målat dörren till deras hage! Det blev svart. Sticker ut i mängden men det är inte mening att det ska vara fint och snyggt. ;) Grejen är den, att getingar ÄLSKAR att äta på den! Det kommer många ofta och det stör mig totalt. Är så rädd att dom ska gå på kaninerna och jag är lika rädd för getingar själv så att försöka döda dom, det vågar jag inte.. Men nu när dörren är målad kan getingarna inte äta på dörren och då kommer dom inte dit! Skönt att ha det gjort. 
Kaninerna fick inte vara ute i hagen mer efter det eftersom att färgen behövde torka och det är inge bra om kaninerna andas in lukten av färgen. Men tog ut dom i sele ett tag i stället så att dom fick springa av sig ute i alla fall! :) Det gillade dom. Cossan fick var ute i kanske 40 minuter, men Skorpan fick inte komma ut alls. Lite orättvist känner jag.. =( Men hon låg och sov så jag ville inte störa henne!!
 
Okej. Sammanfattning av helgen i sig; Den har varit bra! Bortsett från det hemska åskvädret som var under lördags kvällen.. Annars var helgen jätte bra! Tid för kompisar och kaninerna, det gillar vi! :D
 
 
Vackra kanin ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0