Hur gulligt liksom?

Awwi! Fixade en skit söt sak till min plånbok idah^^ Det är seriöst såå gulligt, och jag fattar inte att jag inte har gjort detta tidigare! :D
(mobil bild)

Hur gulligt är det inte att ha bild på dom båda i plånboken? ♥ Mina fin fina små kaniner, dom är alltid nära, på ett eller ett annat sätt! ♥ Älskar dom grymt mycket oh tyckte bara att detta var för gulligt^^ Mina älskade små kanin ungar!
Vad tycker ni, blev det fint? :D
Johanna
2013-06-04 @ 12:19:12

Va sött, så jag har också i min plånbok, men jag har inte dom på samma bild eller med text. Kanske ska fixa det! :D

Svar: gör det du, det kan man även göra i Word hur lätt somhelst! ;)
Hanna

Maja
2013-06-04 @ 12:20:01

Dina kaniner är verkligen fina! <3

Svar: awwwi ♥ Tack! :D
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0