Kanin hoppare

Japp. Äntligen! I helgen hoppade jag med kaninerna, och det gick såhääääär bra! =) Super kul och det gick bara bäst! Båda kaninerna var framåt och på hopp humör. Till o med Cossan hoppade en liten bana, duktig liten flicka! 
Dom hoppade en liten krokbaka och sedan typ en rak bana fast med en sväng. ;)
 
Lilla Cocos:
Hon var super duktigt och framåt. Var hopp villig och hade fart i hoppen! Hon sprang på bra och lärde sig fort banan och dess vägar. ;) Kul att se att även hon hoppade på så bra som hon gjorde ute. Hon hoppade på lätt nivå. Riktigt bra gjort av henne tycker jag. Behöver dock träna lite på att inte bli så upphetsad när man sedan, efter hon har hoppat, ska ta upp henne. Men annars så var det den bästa hoppningen med henne på lååång tid! ♥ =D Video:
Ändra kvalitén till 1080p !
 
Kuckelbos Skorpan:
Hon var super duktig och orkade mycket! Hon tyckte att längd hinderna var extra roliga med hoppade även höga rättuppstående hinder. ;) Hon hoppade alla hinder på lätt-msv. Hon kan sina hopp. ;) Hon är bättre på rakbaka då hon inte är den bästa på att komma ihåg vägar! xD Behöver träna mer på att ha samma fart genom hela banan. Annars var hon riktigt duktig hon med! :D ♥
 
Sorry för att de 2 sista bilderna blev väldigt suddiga. Men ljuset var sämst då så..
 
Sandra SG
2013-10-16 @ 09:58:06
URL: http://sategu.se

vilka duktiga kaniner! och super fina! min kanin förstår sig inte riktigt på det där med att hoppa över hiner eller pinnar. han går runt om

Svar: Haha yes! Glöm inte att denna blogg är slut. :)
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0