Nu är det klart..

Nu får jag inte till det mer! Nu är stilmallen återställd, nästan helt i alla fall. Får inte över sidomenyn till vänster sida dock, vet hur jag gjorde förut men det vill sig inte! =( Är glad att bloggen ser normal ut igen, fick verkligen panik där ett tag..
 
Nu ska ni få en himla bra bild av mig! Den använder jag när jag ska fixa min stilmall på bloggen då jag inte vet vad allt heter i stilmallen! x3 Jag har inte gjort bilden, utan bara fotat (med mobilen) ett repotage som tidningen Min Häst hade! Från tidningen Min Häst alltså!
 

Sorry för suddig bild

Lisa
2013-06-04 @ 12:08:58

Vilken smart sak! Jag kanske ska skapa en blogg snart, då då är ju denna perfekt! :D

Annelie
2013-06-04 @ 12:10:22

Ja, jag håller verkligen med Lisa, jätte bra sak! :)

Ellie
2013-06-04 @ 12:22:39

Kan inte du ha frågestund snart? :)

Kra!

Svar: Jo det kan jag nog. Kanske under lång helgen som kommer nu? ;)
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0