Snart är vi där

Snart är det sommarlov! Liksom de flesta barn och tånåringar så har jag länktat otroligt mycket till skolavslutningen! Nu kan man springa runt i shorts och lång klänningar. Min nya favorit, långklänning! ♥ Men sen när det väl är sommarlov kommer frågan; "Vad ska jag göra nu?" Och därför, jag jag gjort en lista typ på en massa saker som man kan göra! Alla kanske inte har möjligheten att göra allt detta, det har inte jag heller med allt, men det är bara förslag! ;)
  • Gå och bada
  • Sola
  • Cykla någonstans
  • Åk och shoppa
  • Gå ut och fota
  • Ta ut kaninerna på en runda
  • Busa med husdjuret
  • Ta en härlig ute ritt med favorit hästen
  • Skriv ett välskriet inlägg pådin blogg
  • Mixa ihop lite olika sommar outfits!
  • Hopp träna din kanin
  • Bygg ett kanin hinder
  • Bygg något
  • Hoppa stuttsmatta
  • Spring i vattenspridare
  • Ha vatten krig
  • Åk in till stan
Allt jag kom på nu faktiskt. ;)  Hoppas att det kan vara till hjälp under sommaren tråkiga stunder x)
 
Maja biiiiiaaaaaaatch
2013-06-09 @ 17:35:00

Du glömde springa runt råstasjön med den bästa Maja Gårdh hallllåå liksoooom xD #swaaag

Svar: HAHA det var inte bra.. Skäms på mig, du får helt enkelt ge maj ett straff imorgon.. xD
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0