Tisdagen är kommen

Idag är jag ledig från skolan, eller tekniskt sätt sjukanmäld. :) Min tandställning har lossnat från en tand och vi har fått en akut tid då idag till att fixa det. Men tiden är inte förrän 10 i 3 tror jag att det var. Men kan inte vara i skolan tills dess då vi har HK (hemkunskap) i en annan skola osv..
 
Under dagen då så ska jag städa kaninburen. Den ser inte bra ut. När det är lite spån så blir allt jätte rörigt och smuttsigt fort.. Så ska först röja undan och städa, sen fylla på med spån. ;)
 
Ska shoppa med kompisar efter jag vart hos tandläkaren typ så ja..
 
 
Sötaste! ♥
Linn
2013-06-04 @ 12:17:55

Nejmen va söt bild när Cocos äter maskros! :D <3 Jätte fin verkligen, älskar kaninens ögon *-*

Svar: aww! Tack, försökte få en bra bild på när hon åt den! 8D
Hanna

Sofia
2013-06-04 @ 17:57:45
URL: http://www.acordingtosofia.se

Söt kanin :-D

Svar: aww tack! :D
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0