FRÅGESTUND!

Ni vet, ni frågar, jag svarar, i ett inlägg senare! :) Fråga på! Vad som helst och jag svarar ärligt! Spelar inge roll, frågan kan vara VAD SOM HELST! :D
Anonym
2013-03-25 @ 19:44:03

1. Hur gammal e du?
2. Favoritfärg?
3. Färg på tandborsten?
4. Bästis på StarStable Online?

KRAM FRÅN MUPPIZZ <33

Svar: det kommer svar sen i ett inlägg! fler frågor, det gillar jag! :D
Hanna

Cassandra
2013-03-25 @ 19:47:59
URL: http://photographblogger.blogg.se

1. Vad är det bästa med dina kaniner?
2. Du har grymt fina kaniner.
3. Du gör jätte fina hemmagjorda hinder till dina kaniner.
4. Hur gammal är du?

Svar: det kommer svar sen i ett inlägg! fler frågor, det gillar jag! :D
Hanna

Sofie
2013-03-26 @ 08:01:41

Hur många läsare har du?
Vad gör du helst med cossan/ skorpan?
Vilket är ditt favorithinder av dom du har?
Vilket hinder skulle du vilja ha?
Vad är det knasigaste cossan/ skorpan gjort?
Din blogg är superbra!:)

Svar: svar kommer i ett inlägg senare :D
Hanna

Elise
2013-03-26 @ 14:52:54

Har du tävlat någon gång med häst i så fall i vad?
Hur högt har du hoppat som högst med häst?
Roligaste minnet med dina kaniner?

Svar: svar kommer i inlägg senare :D
Hanna

Sanna
2013-03-26 @ 16:32:20

1. Tävlar du med dina kaniner?? c:
2. Kan inte du visa nån gång hur du gör när du tränar dina kaniner? :D Hade blivit sjukt tacksam isf!! :D

Svar: svar kommer i ett inlägg senare :D
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0