YEEEEE :D :D :D

Gu vad jag är glad juste nu! Jag kan fota på riktigt! Med en smart super kamera! I påskägget fick jag Nikon 1 j2 ♥ Jag kan själv inte fatta det en, men det är sant. ♥ Jag är sjukt glad och försöker att lära mig hur den funkar, och har test fotat med olika effekter o så idag. :) Har även fotat kaninerna lite och ni ska få se dom test bilderna senare nån gång framöver. Men är jätteglad och nu kommer det komma fina, klara o helt underbara bilder ♥ Ser verkligen fram emot sommaren o ta fin fina bilder med allt det gröna också. Men TACK SÅ MYCKET älskade mamma o pappa! Ni är **** BÄST! ♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0