Blogg byte

...Det kan bli svårt. Men är inte bestämt ännu.
 
Jag har tänkt att kanske byta blogg. Till en blogg som inte bara är om kaninerna. Utan om mig, mitt liv osv. Kaninerna är ju en stor del av mitt liv så det kommer inte bloggas mindre om dom. Det kommer finnas samma kanin-relaterade inlägg och samma inlägg om Cocos och Skorpan, men bara att det även skrivs om mig på den bloggen. Funderar fortfarande på det. Den bloggen är redan skapad och jag ska test blogga där nu ett tag. Kommer också blogga här då. Ni får inte adressen till den bloggen förren jag har bestämt mig, eller i alla fall fixat till blogg designen på den bloggen.
 
Gud va jobbigt egentligten. Att byta blogg. Hoppa in i en ny sorts blogg värld. Där ni får lära känna mig som Hanna. Inte personen som har 2 underbara kaniner. Ett snepp högre upp liksom.. Vet inte om jag skulle kunna fixa det. Jag menar, denna blogg betyder verkligen någon för mig. Just för att det är om mina kaniner. Som ett foto album, fast med minnen i mest text. 
 
Men om jag skulle byta blogg. Skulle jag ABSOLUT ha kvar denna. Spara vart enda inlägg på dokument i min data. Allt jag har skrivit här står mig mycket nära. Det jag skriver om här står mig mycket nära. Denna blogg är verkligen inget jag bara kan kasta iväg hur som helst. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0