Imorgon så blire en aktiv dag

Precis som rubriken lyder. :) Idag har jag vart med en kompis och skrivit klart eng "uppsats" och nån religions sak. Sista sakerna innan betyget. ;)
 
Så. Imorgon hade jag tänkt att lägga ner nästan all min tid på kaninerna. Dags att dom blir lite aktiverade haha. 
Dålig bloggning det har varit för att vara jag på senaste tiden.. Intresset för det har väl skunkigt lite granna på sista tidan för att jag har fått upp intresset att vara med kompisar. Men men. Försöker så gott det går. :)
 
Nu ska jag gå och busa med kaninerna innan jag måste städa buren mm. :) Bara umgår med dom och skoja runt nu då ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0