Jippy, fredag!

Gud va skönt det känns med fredag! Så härligt att få åka till landet också! ;) Ska passa på att vara ute mycket med dom, både i sele, men fram för allt vänja dom vid att vara ute i hagen en lite längre tid. Vatten, hö och leksaker finns såklart då i hagen. :) Vad ska ni göra för kul i helgen? :D
 
Har köpte en notebook som jag ska använda till att skriva ner viktiga saker om kaninerna. Saker om kaninerna i huvud taget! Allt om dom i princip. Det blir användbart, nästan 100% på det.
 
Linnea
2013-05-03 @ 15:40:55
URL: http://svartkanin.blogg.se

Chilla lite och kanske färga håret, sj då? =D

Svar: okay, va skönt. :3 Vara med en kompis, hoppa kaninerna för första gången ute i år och chila! :D
Hanna

Linnea
2013-05-03 @ 16:21:18
URL: http://alwaysbeme.blogg.se

vara med dej hanna:)

Svar: yes! Det visste jag redan ;)
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0