Kaniner

Min kompis Linnea som jag va med i helgen har ju också 2 kaniner. Nu på sommaren bor dom ute, och på höst, vår och vinter bor dom inne. Vi tog ut en av hennes kaniner, Smulan, i sele idag :) Mys kanin. Ingen av dom är speciellt vana vid sele än. Speciellt inte Smilla! Men sådant går ju inte över en natt. ;) För Cossan tog det ganska lång tid innan hon accepterade selet på riktigt.
Men i alla fall. För att vänja dom båda lite mer vid sele så fick dom ha det i buren. Linnea skulle ta av de senare idag. 
Här bor dom. :) I en ute bur med hage till.
Smilla är till vänster, och Smulan är till höger ♥
 
Trevliga små kaniner! Enligt min uppfattning av dom så är Smulan den lite mer "skygga", fast lite snällare och gosigare kaninen. Smilla är mest den riktigt nyfika. :) Det märks dock på dom båda, mest på Smilla att dom är brunstiga! Herre gud.
Satt med Smilla i Linneas säng. Smilla sprang bara runt där och ja, gjorde "bunny stuff". Sen kom hon fram till mig, och BET mig i benet. Helt utan förvarning. Jag hade inte gjort henne något. Men, hon är brunstig. Det förklarar det mästa hoss honor haha. ;)
Smulan naffsade mitt finger idag. :3 
Haha nejmen dom är riktigt goa kaniner! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0