Sommar sol

Härligt att solen var så mycket framme idag! Kaninerna har fått vila idag och bara chillat rent allmänt. ;) Satt med Skorpan på balkongen och mös också! Gull ungen, riktigt mysig var hon! ♥
 
Hörde även av mamma, när jag var ute med några kompisar, att Cossan var riktigt vårglad då! Hon hade varit på Skorpan rätt mycket.. Men känner mig inte så orolig, hon gör ju Skorpan inte illa liksom. :)
 
Imorgon drar vi till landet! :D yeeehoo! ;D
 
 
Linnea
2013-05-07 @ 20:57:14
URL: http://alwaysbeme.blogg.se

Tråkigt att vi inte kan vara hanna:( skulle vars kul. att vara från torsdag till söndag. men då får du ju vara med idna kaniner hela helgen okså :) Men vi syns om 2 veckor :) kram linnea




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0