Sommar

Herre gud. Man kan väl inte kalla det vår längre va? Det är ju mer av sommar än av vår nu ju. I alla fall var det det i början av veckan. ;) Riktigt härligt tycker jag! Länktat sjukt mycke efter värme! Snart är det sommar på riktigt, då man kan bada och sola också. Nu är det liksom bara varmt. 
I sommar, vad ska vi göra då är frågan..
Det finns mycket som vi kan göra i sommar. Mest att kaninerna får det mycket chill, vara ute i hagen jätte mycket, nästan så att dom bor där liksom, men kommer in på kvällen. Det är ju lika varmt inne och ute då, så det blir ju inte skillnad för dom. Men inte hela dagen. Vi ska även hoppa ute. Lära dom att hoppa lika bra och fint som dom gör inne i stan vanligtvis. Det är nog de "stora målet". :) Det är väl inte mycket mer? Kanske ha en LITEN hopptävling eller något.. I så fall bara en med en kompis liksom.
Vad ska ni göra för kul i sommar? :3

Agnes
2013-05-12 @ 11:53:17
URL: http://agneshagelberg.blogg.se

sv: nej vad tråkigt! nej haha..gå in på makeupbyyagnes på yt så kanske du kan se den. åh tack vad glad jag blir sötnos, du gjorde hel klart min dag!! :D

Tilda
2013-05-12 @ 12:29:15
URL: http://ponnikanin.blogg.se

I sommar ska jag tävla en massa med mina kaniner. :D

Din blogg är så himla bra med många välskrivna inlägg och fina bilder! :)

Svar: va kul! :D Hoppas det går bra ;)
Tack så mycket^^ Du gjorde verkligen min dag <3
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0