Stannar :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
STANNAR :D

Nu till min lilla föredetta hemlighet. ;) Den nya bloggen jag skapade för att prov-blogga på hette http://hannasahlqvist.blogg.se/ Jag lovade ju att släppa adressen när jag hade bestämt mig. :) Men jag stannar. Helt klart. Jag insåg det nog inte själv först, men det blir för mycket med en blogg om min vardag, foto OCH kaninerna. Det funkar liksom inte för mig. Jag känner mig då lite pressad att blogga, och tänker inte så mycket på annat då.. Så just denna blogg är verkligen perfekt för mig! Jag känner ingen press att blogga, utan jag bloggar om det som står mig GRYMT NÄRA, som jag håller på med för att det finns en vilja. Jag älskar att ha Cocos och Skorpan och jag vill inte att något ska råka ta över.   HANNASKANINER.BLOGG.SE is back :D
 
Kul är det docka tt läsa era bloggar! ;) Kommentera gärna vad era bloggar heter, så kollar jag in dom och lämnar en kommentar efter mig. :3 Om ni har någon och ens vill :)
 
 
Maja
2013-05-02 @ 19:06:22
URL: http://majalundgren.blogg.se

Åh vad söta kaniner:')<3

Svar: tack! :D
Hanna

Lea Mountainlord
2013-05-04 @ 13:22:02
URL: http://starstablemuffinsen.blogg.se

Hej! Kommer du ihåg mej? Vi träffades på starstable och jag var med i din klubb, ABC :3 Jag älskade verkligen hela klubben och alla underbara vänner, men en dag när jag gick in på airbubblescompany.blogg.se och det står:
"Klubben upplöses" Så blev jag jätteledsen, men jag förstår faktiskt att ni inte har tid. Själv spelar jag inte SSO så mkt längre... Men ja... Jag ville bara säga att jag har saknat dej! Hoppas att vi ses någon gång på starstable igen! :3 Men ifall du har glömt bort min SSO blogg så heter den: starstablemuffinsen.blogg.se
Men jag bloggar inte så mkt på den längre... Jag kommer ihåg inlägget där jag skrev våran långa ritt. Det var så mysigt!
Kollar in din IRL blogg varenda dag och jag lämnar den aldrig! Hoppas du har det gött ;)
Lööve yöööeh! <3
Kram ifrån Lea M. <3

Svar: tack! :D Minns dig tydligt! ♥kram
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0