Träning

På schemat idag står ändast två saker. Om man bortser från allt det där som man ändå gör med dom varje dag. ;) Då är det i alla fall två saker. Hade tänkt att trix träna dom lite granna. Men Skorpan ska jag fukusera på att kunna "gå" på kommando, utan att jag behöver hålla upp godisbiten. Men med Cocos ska vi fukusera på "tass" och "gå", dock inte gå på komando.
Hade även tänkt att efter det, ta ut Cossan på en tur i skogen ♥
 
JAG HITTADE FÄSTING-J*VELN IGÅR! :D Skulle kolla skorpan, och då tog jag min hand under hakan på henne för att känna där, medans jag med andra handen kollade runt ögat påna. Gissa vad? På den handen som jag har under Skorpans haka, kommer an liten äcklig-fästing-äckel krypandes på min hand. Blev super glad! Spolade ner den medans jag tänkte "MOHAHAHA Din lilla -äckel-skit-kryp, nu dööööör du, HAHA" Brutalt? O.o
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0