Trött chey hemma

Nu är vi tillbaka i verkligheten igen. 
Jag är hemma och trött. Herre gud. Var uppe till 1 halv 2 igår för er som ville veta x) Kaninerna har väl inte haft så jätte roligt kan jag tänka mig. Sitta typ instängda i buren på mitt rum ett långt tag. Men kan ändå vara lite skönt för dom att vara lite "isolerade", så dom kan... kan göra allt dom även gör i vanliga fall, haha :D 
Nu idag bjöds dom på varsin maskros-blomma och morot! Toppen ;)
 
Måste även städa buren idag. Ingen har ju gjort det nu på ett litet tag. Sen i fredags men ändå xD
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0