Vad är viktigast liksom?

Tänker ofta egentligten på hur andra tänker, och varför. Vet inte varför jag gör det men det är just inom vissa ämnen, som djur, som jag gör det.
En sak jag funderar över är vad folk tycker om sina egna djur. Ska man liksom bry sig om vad andra tycker och tänker om sitt eget djur? Jo men självklart, när man får en posetiv kommentar om djuret som t.ex "Men guuuuud va fina kaniner du har! Båda jättefina färger och verkar trevliga :)" Sådant är ju liksom alltid lika kul att höra, eller hur? Men om man får en sådan här kommentar om sitt djur t.ex "Oj! Herre gud vilka långa öron kaninen har. Liksom alldeles för stora jämtemot kroppen" Ska man bry sig eller? Nej, jag tycker inte det. Verkligen inte. För det första. Vad är viktigast, hur fin kaninen är till utseendet, eller hur go personligthet kaninen har och att den mår bra? Guess twice.. Nej men allvarligt. Man vet själv kanske om att sin kanin har lite väl stora öron, men vad gör det? Ingenting! Kaninen är såååå grymt fin som den är, oavsett! 
 
Alla djur har sin egen charm, oavsett.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0