Skorpan är klar!

Imorgon ska vi åka och lämna Skorpan hos vererinären klockan kvart över 7... uch.... tidigt! :S Måste gå upp typ 5 för att vara där i tid. Orkar inte! Måste gå och lägga mig snart då ju. :/ Gjorde klart reseburen och tvättade den lite snabbt och la in hennes filt. Nu är det bara att sätta in vatten-flaskan och imorgon fylla på med vatten. Kanske hon ska få lite pellets på vägen? Nä, det får hon när vi kommer och hämtar henne, lilla gumman. Eller så tar jag med lite hö istället, det är ju bättre för magen. ;] Duchade henne ren och fin och borstade igenom hela henne så hon är riktigt redo tills operationen imorgon. Hon ska ju kastreras osv hos vererinären. :] 
blötizen Skorpan! ♥ Lycka till imorgon lilla vän! Matte kommer och hämtar dig på eftermiddagen^^ ♥
//Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0