Dagens hoppass!

Trevligt hoppass idag! Kaninerna var hoppglada och rätt så fokuserade! :) Dock inga bilder tyvärr. :c
 
Lilla Cocos
Hoppade på bra idag plus lite till! ;) Hon hoppade lätt klass, men ett hinder var på maxad lätt klass. :) Duktig chey! ♥ Lite latare än Skorpan dock haha. Men Cossan skötte sig jätte bra, inga problem alls idag faktiskt, förutom då lite stressig i början kanske.. Men annars toppen! :D 
 
Avslutade med att hon la sig ner på den lite fluffiga mattan och jag satte mig bredvid och bara pratade lite med henne och kliade henne bakom öronen. Hackade tänder, det gjorde hon ♥
 
Kuckelbos Skorpan
Hon hoppade som en gud! Hon kan ju verkligen, och jag tror också på att hon skulle klara av längdhinder syveränt! ♥ Riktigt duktig var hon idag, och på de 2 hinder som var på msv klass hoppade hon ganska långt innan på och det klarade hon galant! Hon hoppade maxad lätt klass, och msv klass. ;)
 
Henne satt jag bredvid och pratade med medans hon satt och tvättade sig, också på den lite fluffiga mattan ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0