Kasta boll

Skönt att det entligen är fredag. Men himla tråkigt att vi inte åker till landet. :/ Men helgen är ju fortfarande en helg. ;) Så mys pys, bus och lite borstning. Skorpan har lärt sig att kasta boll med mig nu också^^ Fast, hon slänger den liksom inte mot mig, utan hon slänger bollen under sig x3 knas boll ♥ Men Cocos däremot, hon är en riktig höjdare på att kasta boll :D 
 
Skönt nu när kaninerna inte fäller längre.. phu. så mycket musigare att busa och hålla på med dom när dom inte fäller heeeela tiden. :)
 
Bollen som kaninerna leker med är en trä boll, med pingla i ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0