Kort vecka

Yayy.
Denna vecka är en sådan otrolig kort vecka, som jag ääälskar! Går bara i skolan mån-ons vilket ni alla gör faktiskt! :D Det är ju nationaldag och klämm-dag ju. Då blir det extre ledighet, skönt! Även skönt för mig som jag HK heeela veckan utan vabliga lektioner. ;) Softa. 
 
På onsdag då åker vi ut till landet när alla människor (och kaniner) är hemma. Då blire lååång helg! Bestämt nu då. Kaninerna SKA hoppas. Jag vet, så sa jag förra fredagen också, men nu är det allvar! x) Men allvarligt så ska dom hoppas någon dag i helgen. Inte bana kanske men något hinder sådär.
 
 
Två matglada sötnosar till kaniner ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0