Fredagsväder, mm verkligen

Tråkigt att det är sånt fult väder en fredag som denna.. =( Ska ju till landet och allt, och sen kommer detta dumma väder och sänker humöret.. Lite tråkigt. Hade ju varit roligare med samma väder dom vi hade igår, det var skööönt. ;)
I helgen SKA dom hoppas ute! Det är bestämt. Sen får vi bara se om dom har lust eller inte.. Men om dom har lust så ska dom hoppas ute i helgen. Om dom inte alls har lust får dom väl vara ute i hagen hela dagarna och ute i sele också. :) Men det var ett tag sen dom hoppade, så jag tror att dom är ganska taggade ändå. ;) Ska be mamma att fota då, pappa följer nämligen inte med tll landet i helgen pga jobbet. Så jag får lära mamma att fota, haha! :D
 
Ska försöka fixa lite tidsinställda idag också till på lördag och kanske ett till på söndag. Är så tråkigt när bloggen är heeelt tom på helgerna. =( Men nu ska vi göra något åt det! Funderar på ett åsiktsinlägg, är nog dags nu för det med, och någon fakta text också är väl aldrig fel. ;)
 
Ha en trevlig helg! :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0