Kompisrus!

Vart med Linnea hela helgen, som sagt. Men eftersom vi inte var varit med varandra på över 2 veckor, så blev det lite mindre pyssel med kaninerna under dagen.
 
I fredags kom jag ut till landet strax innan middagstid. Tog ut kaninerna i sele och i hagen innan middagen, och det tyckte dom var skönt. x) Då passade jag på att prova att hoppa med dom ute. Allt jag kan säga är; dom har hoppat för LITE ute xD Nejmen det gick inge vidare. Det var så mycket runt, och ja.. Måste bli bättre på det under sommarlovet sen! ;)
I lördags då. Då blev det samma visa i princip. Fast efter middagen istället. Dom var ute i både sele och i hagen tills klockan var lite över 8. Sen fick dom gå in till huset igen. När Skorpan var i hagen Racade hon för fullt! :D Såå Gulligt^^
Mina favorit bilder från helgen ♥
Vår bild på Skorpan! ♥
Vacker kanin ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0