Sommaren hos oss

Nu äre sommar, i princip. Kaninerna är i hagen just nu och latar sig. Allt är som det brukar på sommaren haha. ;) i deras hage idag finns en lekboll, höhäcken med Hö, träbro, sten, en liten gren från hassel, och sedan vattenskål med vatten. Livet leker. :)

Hoppade med dom båda idag också, ute! Shit va duktig skorpan var!! Dock var det bara ett hinder vi övade med, men hon var grym! Hon var lugn och fin och hoppade grymt! Som högst hoppade hon ca 40 högt och 35 långt. Super! :D
Cocos var lite mer stressad. Dock hoppade hon som en Gud i början! :D gick jätte bra ett tag men sen började hon vägra, och riva hindret, haha xD hon hoppade som högst ca 30 och längd 35.

Bilder kommer sen när jag kommer hem ;) nu blev det bloggning från mobilen. Lyckades hitta lite 3G haha :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0