Svart kanin

Svartkanin. En grymt bra blogg som handlar, precis som min blogg om kaniner. Linnea som driver bloggen verkar vara en glad och kul tjej som kan allt om kaniner, speciellt kaninhoppning. Hennes 3 kaniner, Elvis (Sävast Ch Wentworth), Sväva (Khaos Stjärnstoft), Och Lakritz (Lilla Laktitz) är alla mycket duktiga hoppare som tävlar mycket! Elvis är då champion, som man även ser på namnet. :) 
 
Linneas blogg har gett mig mycket idéer om hur jag kan förbättra min blogg och mina inlägg genom att skriva så bra inlägg som hon gör! Jag kolla bloggen flera gånger om dagen och älskar att läsa hennes inlägg!
 
Nu tycker jag att ni kikar in på hennes blogg! :D
 
 
 
Linnéa
2013-05-12 @ 10:30:16
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Tack snälla, vad glad jag blir <3

Hannaskaniner (Hanna Sahlqvist)
2013-05-12 @ 12:05:08
URL: http://hannaskaniner.blogg.se

Detta inlägg är då till Linnea, som driver bloggen SVART KANIN :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0