Sooooommarlov!

Sååå glad! Äntligen sommarlov, ska bli sååå skönt verkligen!
Fick mina betyg idag också, skönt att ha det avklarat, men nöjd, det är jag verkligen! By the way, jag var den enda i 6:an som fick A i geofrafi i min skola. ♥ *Happy* Fick även B i biologi och det är jag super glad för! (vill ju jobba med djur i framtiden). ;)
 
Nu när det är sommarlov kan man göra hur mycket som helst med kaninerna! Speciellt när vi är på landet, vilket vi är största delen av sommarlovet. :) Ska seriöst bli såååååhär skönt med sommarlov!
 
Sötis hoppar så gulligt ♥
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0