Svar på frågestunden

Här är alla svar och frågor från frågestunden! :) Frågotna är i tjock text, och svaren i normal. :)
 
Cocos favorit godis?
Banan och äpple, helt klart! 
 
Skorpans favorit godis?
Samma för henne, banan och äpple, klart!
 
Roligaste att göra med dina kaniner?
Det är nog att bara busa runt med dom, umgås med dom liksom. Vara med dom ute i köket när dom tokar runt och vara med på något sätt haha! Det är också väldigt roligt att hoppa och trix träna dom. :)
 
Hur är Skorpan som kanin?
Glad, busig och lite korkad. Haha, hon är den lilla token som alltid hittar på något nytt bus! Riktigt go personlighet och lär sig mycket fort, är inte rädd för mycket utan nyfiken på allt!
 
Hur är Cocos som kanin?
Mysig och glad tjej! Älskar att sitta och mysa, men även att springa runt som en tok och göra massa glädje skutt! Rätt nyfiken av sig men ganska feg på samma gång. ;)
 
Varför kallas Cocos för Cossan?
Haha. Det började nog med att min äldre bror började säga Cossan till henne någon gång. Jag blev skit sur haha, bara för att jag tyckte att det lät elakt. :) Men sen växte liksom namnet fast, och blev gulligt i stället. Så alla började kalla henne Cossan! ♥
 
Favorit av Cocos och Skorpan?
Oh.. Det är en sån fråga som jag inte kan svara på. Båda är sååå speciella och underbara på sitt eget sätt. Favorit, nej, båda två i så fall!
 
Kaninernas födelsedagar?
Cocos: 16 januari 2011
Skorpan: 24 April 2012
 
Varför bloggar du om dina kaniner?
Jag vet inte faktiskt. Det är nog för att det är ett bra ämne för mig att blogga om. Jag är inte stressad över att jag måste hinna blogga liksom.
 
Varför har du inte en blogg som är både om dig och dina kaniner?
För att jag känner att det blir för mycket. Dock skulle jag verkligen vilja ha en faktiskt, men vet inte om jag skulle orka liksom. Totalt blandade känslor. Vid första tanken är det liksom "såklart att jag ska ha en blogg som är både om mig och mina kaniner", men med närmare eftertanke blir det mer "nja.. Kanske inte då, kanske blir lite mycket". Sen vid en tredje anblick så är det mer "Jo, jag tror jag ska ha en sån blogg! I alla fall pröva ordentligt under sommaren. Vad ska den heta?"
 
Speciellt med Cocos?
Att hon har väääääärldens största personlighet! Man kan även se klart och tydligt på henne om hon är sur, glad, rädd eller så. Hennes ögon säger verkligen allt. 
 
Speciellt med Skorpan?
Skulle nog vara att hon är så pass tålig och lite korkad som hon är! Det är sjukt gulligt. Hon är korkad, så är det, fast hon är lätt lärd. ;)
 
Kaninernas favorit mat?
Morot!
 
Din favorit mat?
Ingen aning! Gillar det mästa. :)
 
Konstigaste som Cocos har gjort?
Hum.. vet faktiskt inte. Hon är rätt "normal" av sig 
 
Konstigaste som Skorpan har gjort?
När hon var liten, hade just fluttat till oss och Skorpan och Cocos bodde inte äns i samma bur då. Hon rymde från sin bur, hoppa upp i soffan och åt upp ALLT godis som jag hade lagt på bordet som stog intill. Sen bajsade och kissade hon ner hela soffan..
 
Negativ sak med att ha kanin?
Städningen.. gud haha. hatar att städa kanin buren! =(
 
När dom är i hagen, vad har dom där då?
Det är olika beroende på hur länge dom är där! ;)
 
Beskriv din blogg
Min blogg är en blogg om mina två kaniners, Cocos och Skorpan, vardag! Här skriver jag om kaninernas vardag och lägger även ut tips och fakta, och lite åsikts inlägg ang kaniner då! :)
 
Hur många läsare har du, och varför?
Jag har inte många läsare, inte alls faktiskt! Det är lite halv tråkigt för när jag skriver vissa väldigt seriösa inlägg, så vill jag att det ska nå ut till folk! Men jag tror att det beror på att jag bloggar om just ett sånt litet ämne. Det är nog inte så många som vill läsa om 2 kaniners vardag som inne kaniner. Speciellt när dom inte tävlar eller så.
 
Kommer du att blogga i sommar?
Ja, det kommer jag. Men hur mycket, det vet jag inte.
 
Vem är sötast, Cocos eller Skorpan?
Har typ redan svarat på det längre upp.. Det går inte att välja. Dom är söta båda två på sitt eget söta sätt^^
 
Hur gammal är du?
Jag är 12 just nu. :) Fyller 13 i augusti detta år. 
 
Tack för många frågor! :D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0