Underbara ögon

Är det bara jag som verkligen totalt älskar ögonen på kaninen? Dom är alla så fina, ovasett färg! ♥ Mina favorit förger på kaninens ögon är blå och brun. Och Nej, det är inte bara för att mina egna kaniner har dom färgerna på deras ögon. ;)
 
Bruna ögon då. Dom är ju så sjukt mörka, stora och klara. Liksom djupa på något sätt också! In love ♥ Tycker det är så gulligt också, kaniner med bruna ögon ner ut som små myciga nalle björnar!! ♥ Gudomligt sött! Dock ser man inte lika lätt på ögonen då om kaninen är uppstressade eller hur den känner. ;)
 
Blåa ögon. Som en dröööm, seriöst så vackra ögon! ♥ Blåa ögon på kaniner är så vackra och man ser klart och tydligt om kaninen är uppstressad eller lugn. ;) Riktigt klar-blåa ögon är underbara, liksom is blåa är grymt sött! Dock tror jag inte kaniner kan ha den färgen på ögonen. Men blå ögon på kaniner är så grymt sött! ♥
 
 
Blå öga ♥
 
 
Brun öga ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0