Franska plugg!

Sitter och pluggar franska nu till "mini-provet" imorgon. mini vet jag ju inte. 83 frågor/ord/meningar. :S Uch! Ser inte fram emot det! Men det känns faktiskt ganska bra. Håller på och övar nu på glosor.eu. Min franska lärare har gjort en övning där. Så sitter lilla Skorpan bredvid min på min filt och sover. Bra "moraliskt stöd" hon är då haha! xD Men jo. det känns bra att ha henne här! ♥ Så söt och fin kanin de! Jätte söt verkligen när hon sitter såhär och sov-myser! ♥ Slappnar verkligen av! Fast det låter från pappas musik i vardagsrummet, och min dörr är inte helt stängd, och sen lyssnar jag på musik från datan också. Sen att jag sitter och knapprar på data också! ;] Hon sitter bara och vilar hon! Men nu ska jag fortsätta att plugga då! Det är ju första passet franska, så hinner inte imorgon! ;) Hare gott! 
Såååå söt måste man ju bara säga! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0