Cossan borstas ordentligt! ♥

Idag borstade jag Cossan verkligen ordentligt. asså verkligen. I typ 30-45 minuter! :o Jätte nice för henne. Hon älskade det verkligen, men matte Hanna blev ju en hårboll! xD Jag var tvungen att använda hela 5 gånger av en sånd där roller. ;o uch, och hår i näsan får man ju också! xD 
 
Jag passade på att göra rent borstarna också, för dom var så hårige. speciellt dom mjuka borstarna, för från dom är det svårt att få bort håret. Nu var det dags att göra rent dom, och det blev riktigt bra faktiskt! :) Det gillade jag!  
Så här gjorde jag rent dom mjuka brstarna. Men en annan borste! xd Men det funkade riktigt bra! :D
fina dom blev! //Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0