Dag 15 - Dröm kaningården

hum... Det skulle nog vara en fin fin kaninboda som var stor. Asså typ 10 kvadratmeter skulle bli bra. Där inne så var det stora fina burar till kaninerna, och jag skulle ha 6 st kaniner! xD Burarna skulle vara såhär ni vet uteburar som är typ dubel, asså två bradvid varandra och tre på höjd. Sen skulle alla mina kaninhinder stå prydligt i ett hörn eller nåt sånt och dom skulle ha alla selar m.m hängande på deras burar. Alla kaniner skulle ha 5 egna olika borstar, och dom skulle ha en hage ute på 10-20 kvadratmeter! (sjukt stor hage) Skulle få gå ut varje dag och hagen skulle ha ett tak, så att inga rovfåglar kan ta dom (som jag har haha) Ja. det var väll det. kommer inte på mer hah! ;P 
 
//Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0