Dagen med Alva! ♥

Idag var jag och Alva igen. :]
som vanligt är det jätte kul att vara med henne.
(samma sak med alla mina underbara kompisar)
Vi duchade Cossan, torkade henne och Alav borstade henne
fin sen. ♥ Vi gick ut sen med båda kaninerna och då tog jag med
kameran! :D
 
Fina Cosmos♥
haha båda ska tvätta sig samtidigt, på samma plats! xD :3 ♥
 
Haha! i slutet när vi var i skogen, efter det, när dom inte hade varit med varandra på ett tag,
så var Cossan typ skit räd för Skorpan! xD ♥ Hon vågade inte gå nära! haha !  Men 
sen tog vi upp dom och lät Cossan se på Skorpan (lukta) och sen var det såklart inga problem^^ ♥
Det var en jätte kul dag med alva!
 
Jag och Alva bakade också lite, och sen var hela våra ansikten fulla med smet! :P haha!
 
Kram ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0