HÄRLIG dag^^

Dagar som denna är väl helt UNDERBARA! Love it^^ en sån här dag går man inte miste om! Himla härligt att vara ute på landet sånna här dagar, och inte sitta i en lägenhet i stan! :3 jag syftar på min lägenhet hemma när jag har kaninerna. :) då går man miste om dagar som denna tycker jag. Visst, utanför "mitt" hus i stan och utanför några andra, finns en kulle med massa skog. Men ärligt talar vågar jag inte vara där ensam längre. Om ni undrar varför är det så enkelt att det går runt lite skummisar, en pedofil T.ex vad jag vet. :c usch! Men jaja. Nu lämnar vi de ämnet!
Här ute på landet får man en sån frihets känsla! Speciellt när det är så här härligt ute med kaninerna! :3

Jag började att gå ut med skorpan. Guuu va det var härligt! Min bäbi :*Jag märkte också att även skorpan tyckte det var ovanligt mysigt att få komma ut idag i de awesomea vår vädret. ;) en sådan känsla går verkligen inte att beskriva! Jag skulle kunna gå där ute med ninerna hela dagarna! Men tassarna på dom blir ju våta, och dom blir trötta... :) så en halv timma blev bra för kaninerna var idag! :3 vill inte att dom ska bli kalla och våta om tassarna och sen bara låta med vara!
Cossan var jätte härlig att gå ut med också! Lilla hjärtat^^ lugn och fin hon med! Cossan ville gärna göra sina egna vägar, ville oftast inte gå där hon hade gått innan osv. :3 hon hade spring i benen i början men inte sådär panikslaget spring! Visst, hon sprang fort, men jag ser klart och tydligt på en kanin som springer i panik eller är rädd och en kanin som bara springer fort för att det är kul. :) cossan tycker bara det är kul! :D

Haha nu blire en liten bildbomb! ;D fick en del fina bilder, och söta o roliga bilder på när kaninerna springer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

#Kaninblogg Bloggen om Cocos och Skorpan, 2 kaninerna som bor i mitt ♥ Jag uppdaterar bloggen MINST 1 gång varje dag, men oftast mellan 2 och 4. ;) Jag är helt öppen för tips och idéer :)

RSS 2.0